fredag 23 december 2011

SJ ÄR SYNONYM MED FÖRSENINGAR

Klockan är över ett och jag och Rasmus är på väg hem, hem till lilla Jarse! Jag har störrttmycket packning och Rasmus likaså. Efter att ha gått till perrongen allra längst bort med vår helvetes-packning kom vi äntligen på tåget. I Uppsala blev vi stående för att en ledning hade gått av men vi skulle tydligen inte bli mer än 30 min försenade och det gjorde oss inget då vi ändå skulle väntat 50 min i Gävle för att därifrån ta x-tåget hem. 30 min blev fort en timme och sen fick vi åka en omväg genom Dalarna för att ens komma till Gävle. Vi missade sista tåget hem och befinner oss nu till sist på en ersättningsbuss som ska ta oss hem till skogen, förhoppningsvis. SJ, det slår liksom aldrig fel. Men vi äh int bitter!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar