söndag 7 januari 2018

ÅTERKOMSTEN

Det var så märkligt. Jo, det här med att jag satt i soffan och tänkte på min gamla blogg som inte uppdaterats på en miljard år, eller ja sedan 2013 tydligen. Kom att tänka på hur otroligt mycket som förändrats i mitt liv sedan jag satt och knåpade på den där gamla bloggen. Så jag kikade till den och såg att det faktiskt var exakt fyra år sedan, på dagen till och med (!) som jag skrev något här. Måste vara någon form av tecken. Så jag tänkte bara hojta till och säga att jag mår väldigt mycket bättre nu än då, är lyckligt kär i min DRÖMMIGASTE DRÖMKILLE Joacim som gör att jag får nypa mig i armen varje dag, cirka. Jag började plugga och tog examen från Personal- och Arbetslivsprogrammet vid Högskolan i Gävle nu i våras, år 2017 alltså. Så stolt och lycklig över det! Jag har alltså flyttat från Ljusdal och bor nu i Gävle. Jag har fått ett syskonbarn. Nu har jag dessutom börjat studera arbetsrätt. Ett magisterprogram på distans via Umeå Universitet. På tal om det har jag tenta i Förhandling och tvistelösning imorgon klockan 09.00 så jag ska nog faktiskt gå och lägga mig med Medbestämmandelagen under kudden (varsågod för pluggtips!). Men sådär, nu var bloggen uppdaterad. Fint ju. Den där årsresumén jag nämnde i det senaste inlägget skrevs aldrig klart men ligger 95 % färdigskrivet i utkast. Nåväl, det blir aldrig publicerat det där. Så kan det gå!
Ses kanske om fyra år igen, eller aldrig, eller om en vecka.
Ha det! Mvh, eder Tina.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar