söndag 1 januari 2012

TVÅTUSENTOLV

Godagens 2012!
Årets mål och drömmar:

1. Börja jobba på Åhléns, Indiska, en mysig tebutik eller något liknande.
2. Få tummen ur och äntligen se till att köpa Viktor&Rolf- Flowerbomb eller Cloé.
3. Möta en romantisk vår och skratta bland körsbärsblommorna i Kungsträdgården.
4. Trivas som fisken i vattnet på mitt nya jobb men samtidigt kunna extrajobba på en restaurang om det går, eftersom att det faktiskt är himla roligt.
5. Hitta en egen lägenhet där jag och Alicia kan bo och ha det så där kul som två bra vänner kan ha i en egen lägenhet.
6. Se många bra musiker live. Till exempel vore lyckan total om jag fick sjunga med till Melissa Horn en mysig sommarkväll.
7. Köpa en Canon.
8. Köpa en ny dator.
9. Jobba i Stockholm fram till juli/augusti för att sen åka hem till min favoritby och spendera sensommaren med kossorna på ängarna, cykelturer med en badhandduk på pakethållaren, många varma sommarnätter och morgondopp nere vid bryggan.
10. Fira min tjugoårsdag med goda vänner.
11. Åka som volontär eller "långresa" till/i Sydamerika, Indien eller Afrika. Jag skulle vilja se nya platser, andra kulturer och andra livsöden. För att hjälpa dom som inte haft samma tur som jag har och för att kunna få perspektiv på mitt eget liv.

Det brukar inte så ofta bli som man hade tänkt sig men det hör väl till antar jag.
Jag ser fram mot 2012 och jag har en känsla av att det här kommer bli ett riktigt fint år.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar