söndag 5 februari 2012

FIRST AID KIT

Den tjugosjunde december skrev jag att jag ville gå på First Aid Kits spelning på Debaser. Det va 20-årsgräns och därmed kunde jag inte gå. När jag några veckor senare såg att dom skulle ha en till spelning lite tidigare samma dag, som det va 18-årsgräns på, va det inte många minuter jag tänkte på saken innan jag sprang och köpte två biljetter, en till mig och en till Anna.

I samma veva hade Anna fyllt 20 år och som en försenad födelsedagspresent bjöd jag ner henne till huvudstaden för en helg full med massa trevligheter. Det bjöds på middag på Koh Phangan, drinkar, fika, presenter, en utgång som slutade på stureplan (första och förmodligen sista gången då det va så töntigt som man hört. killar stod med sina champagneflaskor och tjejerna stod runt dom och trodde att dom va fränast i världen.) men framför allt va vi som sagt på FIRST AID KIT! Dom va så bra som man bara kunde drömma om, eller nej ännu bättre! Jag är helt musikkär i deras låtar.

Nu har Anna åkt hem och jag får säga tack och adjöken för en kalasbra helg.
Tack och adjöken!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar