torsdag 9 februari 2012

NU FÖR TIDEN

"Vad händer i Hällens liv nu för tiden?" skulle man kunna fråga sig och svaret på det är att jag befinner mig i Stockholm och jobbar en hel del. Jag trivs väldigt bra med mina kollegor, vi har roligt må jag säga. Dock trivs jag inte lika bra med själva jobbet då jag serverar mat och alldeles för dyr öl och stressar så pass mycket att jag får svimningskänslor emellanåt. Det är mindre trevligt och därför står BYTA JOBB som en punkt på min "Att göra-lista". Men tills att ett nytt jobb är fixat och trixat biter jag i och belönar mig med roliga saker då jag väl är ledig. Dessa roliga saker kan till exempel vara témys på Lidingö, middag i Väsby, häng på kulturhuset, promenader på Skeppsholmen eller på Söder. En annan belöning kan också vara att inte göra något alls. Bara sitta i lägenheten och titta på film, bada och dricka litervis med vaniljté.

Hur som haver ska jag jobba hela helgen nu och sen väntar en hel underbar vecka i min älskade by. Det ser jag verkligen fram emot!
Hörs hej.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar