söndag 17 juni 2012

SOMMARSNUVAN

De senaste dagarna har bestått av bilbingo, skolavslutning, tårtätning, regnpromenader, jobb, condis-lunch med Linneisen och studentmottagning. Fina dagar, trots att den där jäkla snuvan fortfarande sitter i och gör att jag måste snyta mig en gång i kvarten.

På vår lunch planerade jag och Linnea att göra en lista med utflykter och sevärdheter här hemma som vi sedan ska pricka av allt eftersom sommaren går. Det är faktiskt något man ska testa på; att turista i sin hembygd. Ofta blir man ju "blind" för det man har alldeles framför näsan. Första punkten tänkte jag och Anna pricka av redan imorgon när vi ska på Järvzoo. Titta på björnungar och köpa lite fika av Linnea i kiosken. Typsikt måndagsgöra tror jag visst. Tills dess ska jag och mamsen ha söndag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar