onsdag 20 juni 2012

TVÄTTA BIL OCH KVÄLLSSOL

Idag föll det på min lott att tvätta bilen, sån tur har jag. När den va ren och glänsande lät jag kvällsolen värma kinden. Jag tänkte; "jäklar vad bra att jag föddes i Järvsö av alla ställen. tänk om jag inte hade varit här utan i... t.ex. Sibirien." Men det blev just Järvsö, sån tur har jag. Förutom detta har min dag bestått av picknick nere vid älven med Anna, lunch på Condis och en snabbvisit på Stenegård. Vi skulle nämligen köpa biljetter till Peter Pan men va för sena, närmare bestämt 20 minuter för sena. Det kändes surt. Imorgon ska därför jag och Anna åka dit på morgonen och köpa biljetter, vore ju trist om det blev slutsålt. Sen ska jag till Bollnäs och köpa klänning för på fredag är det visst midsommar!
Skriv upp i böckerna gott folk!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar