tisdag 18 september 2012

REKORDLÅNGT BLOGGINLÄGG

På senaste har jag gjort väldigt mycket. Har inte uppdaterat här för jag har liksom levt och inte suttit vid datorn. Tänkte först skriva 45636 stycken olika inlägg men det fick bli en redigt långt istället. Hur som haver lever jag och mår väldigt väldigt bra.
(bilderna ligger lite trångt men jag förstår inte hur man gör så det blev som det blev)


Jag har suttit på en lekstugas altan och pratat om kärlek med Alicia. Vi åt även Stråsjö-macka.


 Jag och Magnus har fiskat men aldrig fått en fisk.



KRÄFTSKIVA / KRÄFTIS / KRÄFTKALAS




Jag har druckit kaffe och ätit mysiga middagar på en balkong i Ljusdal.

KOSKALLAR I KÅSJÖ

 Tog en tripp till Gävle för att hälsa på min fina syster.

 Jag och Tove-Li drack chai-latte.

 En dag på jobbet handlade jag 20 liter mjölk, 10 liter grädde och sjukligt många rödlökar.
Sen välte jag hela vagnen.

 Jag fyllde 20 år och fick fina tårtor på min födelsedag. Den med tekoppen är från världens bästa Anna.




 Sveas Britas bjöd på personalfest.
En hel dag som med fotboll, fyrarätters, vinst för mitt lag i tävlingen och fest hela natten.

 Min syster gav mig dessa böcker som låg i brevlådan en dag.
Jag älskar nämligen The Phantom of the Opera och jag älskar Shakespeare.

1 kommentar: