fredag 10 augusti 2012

GOD MORGON

Idag bestod min frukost av salami på en knäckemacka. Chai-te. Bollnäsfil med Kellogs All-Bran, torkade fikon och tranbär.
Jag tänkte ta en sån där fin frukostbild men det va så gott så jag hann äta i mig lite innan och sådär värst lyckad blev den sen heller inte, bilden alltså, så det blev bildlöst. Egentligen förstår jag inte grejen med att fota frukostar och middagar. Men det blir ju lätt fina bilder som ser väldigt smakfulla ut. Jag tycker ändå om att se foton på frukostar och övrig mat, speciellt på instagram där det fullkomligt kryllar av dom. Det är trevligt. Fast självklart lägger man bara upp ett foto när man äter färska bär eller har nyplockad persilja på smörgåsen. Inte så ofta man ser en halvslaffsig omelett eller en simpel kaviarsmörgås. Så kan det vara. Frukost-tankar, som det heter.

Om ni vill se såna där underbart fina frukostar varje dag så ska ni kika in denna blogg: 365daysofbreakfast

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar