måndag 6 augusti 2012

LEDIG MÅNDAG

Idag har jag varit ledig precis hela dagen. Satt himla fint. Vettigt folk hade förmodligen "fångat dagen" och gjort massa aktiviteter men jag har bara varit hemma i byn. Gick en sväng i skogen bakom huset och plockade lite blåbär så att fingrarna blev alldeles blå/lila. Tänk att blåbär är så otroligt göttigt! Att bara äta rakt upp och ner eller favoriten; tillsammans med mjölk. Blåbär är typ världens bästa bär. På kvällskvisten lagade jag mat tillsammans med min syster och åkte sen till Condis för att träffa Färnlund. När vi satt där så kom även Anne och det må jag säga, jisses vilket lyckorus när jag såg att det va just hon som satt där bakom oss! Hon har ju bott i Spanien jättelänge nu och när man bara har hörts över facebook och skype så blir det liksom alldeles kalasjävlakul att äntligen träffas, speciellt när det sker så oväntat som ikväll.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar