onsdag 14 september 2011

ATT PACKA I ETT ENSAMT HUS

Imorgon bär det alltså av, till dom-röda-bussarnas-och-fish-and-chipsens-land.
Anna va nyss här och tog ett litet farväl (även om det bara är några dagar är det ju ändå ett annat land, på andra sidan havet) och sen åkte vi på ICA för att handla lite fika, som man bör ha när man reser. Typ PimPim, bananer och Proviva till exempel.

Just ikväll är min lilla mamma inte hemma för hon är och hälsar på min syster i Gävle. Det betyder att jag är ensam i hela huset och måste sova själv, gå upp och äta frukost själv och sen åka ända till London.. själv. Sånt som hör till när man börjar bli litelite vuxen antar jag.

Nu ska jag hur som helst packa klart och sen sova.

Bjuder på en finfin bild på oss, London-tjejerna. Observera mitt Marilyn Manson-öga och Mickis sköna hiphop-gung.

2 kommentarer: