tisdag 20 september 2011

LONDON

Om man hade en bra kamera så skulle det vara så himla mycket roligare att knäppa kort. Med min lilla rosa mini-digital blev det några få bilder på resan. Ännu färre lägger jag upp här, av lathet helt enkelt. I flera år har jag velat haft en systemkamera och när jag får en go fet lön ska jag minsann göra mig råd att köpa en, en fin Canon.

Resan var i alla fall himla lyckad och vi hann med en hel skrälldus med saker på dom där fyra dagarna. Åt mycket mat. Drack mycket gott. Shoppade mycket fint. Såg massa trevligheter.
Åkte tunnelbana hit och dit.

Resans topp tre är:
1. PIMM`S 
En fenomenal dryck som inte finns i Sverige.
2. ÅLFISKE
En farbror behövde hjälp med att få upp en ål när vi gick förbi så jag och Mickis röck in. Inte alla som fiskat ål ur Themsen, med BigBen som utsikt.
3. HARRODS JULAVDELNING
Behöver det mer förklaring? En hel avdelning proppfylld med julsaker av alla det slag och det spelades massa fin julmusik. Jag va som ett litet, väldigt lyckligt, barn.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar