söndag 25 september 2011

LEVER STOCKHOLMSLIV

I torsdags bokade jag en tågbiljett för att kunna hälsa på Alicia Alle Ali Alibic Guldagger Hansen, på fredagen bar det av och sen dess har jag liksom levt Stockholmsliv med henne här nere. Vi har lagat god mat, gått lite på stan, druckit vin och annat gott på söder, planerat vart vi ska bo i framtiden (typ Vasastan, Ersta, Strandvägen och andra alldeles för dyra ställen) men händelsen nummer ett var ändå igår då vi skulle köpa juice på Juiceverket i Vasastan. Vem står vid disken och gör vår juice om inte: ANDREAS WILSON! Jag kände mig, och känner mig fortfarande, som en liten kändiskåt fjortis för han är ju bara. så. snygg. Han gjorde dessutom en väldigt god juicedrink åt oss. Tipset är alltså att gå på mysiga Juiceverket vid Odenplan!

Nu bär det hur som helst vidare till lilla mormor och på måndag-tisdag ska jag söka jobb här nere i stora staden så håll tummar och tår!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar