söndag 2 oktober 2011

LÖRDAGENS KVÄLL

Igår jobbade jag på Stenegård, himla roligt! Sen hann jag med massa annat.
Att vara produktiv är att sluta jobba 17.30, äta middag med familjen för att sen ta bilen till Förnebo och basta med goda vänner. Att bada den första oktober va rätt kallt men att hoppa in i en varm bastu efteråt var inte helt fel. Efter mys, skräckfilmsprat, en illrädd Linnea och några parti kort begav jag mig vidare till Fredrika där hon och Sara kollade på film. Med en skål popcorn anslöt jag mig och fortsatte lördagskvällen där tills jag somnade i soffan. Vem har sagt att man inte hinner mycket på en lördagskväll?

(Förmodligen är det inte så många som faktiskt går runt och säger: "Man hinner tametusan inte mycket på en lördagskväll." Men om nu någon har gjort det så har jag härmed bevisat motsatsen.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar