måndag 24 oktober 2011

STÖRRTTBRA (inte "stört bra")

Stockholmslivet har börjat. Vad har hänt sen sist kan man kanske fråga sig och svaret på detta är att; mina fyra (nästan sex om man ska vara ärlig) välfyllda väskor och jag har åkt till Stockholm på obestämd tid, jag har jobbat min första dag här tillsammans med väldigt snälla personer, min riviga vapendragare Alicia och jag har på ett mystiskt vis stått på en lista som gjorde att vi fick dansa i stockholmsnatten, mina små kusiner har nördat nintendo64 med mig, jag har köpt SL-kort osv. osv. Allt känns kalas!

För tillfället sitter jag och Alicia och tittar på gamla fina klipp från SP08 och vårt älskade liv vi hade på gymnasiet. Bör ändå tilläggas att det inte är så fy skam att laga god mat och titta på filmer i Solna och leva Stockholmsliv heller. Faktiskt mer än bra; STÖRRTTBRA!

LÖRDAGSLYCKA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar