måndag 21 maj 2012

HELGEN SOM VAR

1. Väckte Tove-Li med frukost på sängen. Jag och mamma sjöng "Ja må hon leva" sen bakade vi chokladbollar.
2. Hyrt film och spelat några parti kort med mina bästa vänner från Järvsö. (ingen bild från detta)
3. Fått sällskap av en söt katt som väntade på bussen med mig. När 51an kom hoppade katten ner från sin plats bredvid mig på bänken och gick vidare.
4. Varit på kalas för min syster och nästan hela släkten va där. Görtrevligt!
5. Gurkan va slut på Coop.
6.  Spelat sällskapsspel med mina bästa vänner från Ljusdal.
7. Druckit vin och ätit morötter med dipp och lite vattenmelon.
8. Träffat Anna sista gången innan hon åker till Irland på drömresan.
9. Varit så glad över vilka underbara människor jag har runt mig.
10. Stått i backen hemma i Kåsjö och sagt. "hejdå älskade järvsö, vi ses om två veckor igen. och då stannar jag för sommaren!"




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar