tisdag 15 maj 2012

VAD GÖR HÄLLEN DÅ?

Först jobbade jag på en restaurang på Söder i sex månader. När jag valde att sluta där va jag arbetslös / dagdrivare / hade "semester" / va "mellan två jobb" i cirkus en månad. Tills att jag hörde av mig till ett företag som jobbar mycket med event och catering. Allt funkade super och sen dess har jag fått jobbat mycket för/med dom. Jag har till exempel stått i baren på ett företagsevent och även jobbat på ett café en vecka, bland annat. Jag får själv välja om jag vill tacka ja till de olika jobben och med tanke på att jag ska flytta hem till byn i slutet på maj så passar det perfekt för jag är inte bunden till något jobb egentligen.

Sommaren kommer att spenderas i Järvsö och jag ska jobba en del på Sveas Britas på Stenegård, det ser jag verkligen fram mot för där är så himmelens trevligt! Lär även bli lite jobb på gamla goa Kramsta. 

Som någon en gång sa; "det går bra nu".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar