tisdag 31 juli 2012

Jag är inne i en sån där jag-älskar-livet-period nu. Varför? kan man tänka och följande är nog några anledningar:
(OBS ordet "jag" kommer överanvändas i detta inlägg)

Jag har dom bästa vännerna som jag kan tänka mig. Jag är så stolt över oss; att vi är så mysiga, så roliga, så duktiga på att hitta på saker och hur trygga vi är med varandra.
Jag jobbar på ett jobb där jag ofta undrar om det ens är ett jobb. För om det inte är jobbigt utan mest bara kul. Om man nästintill älskar sina arbetskamrater och skrattar minst en gång varje dag. Kan man kalla det jobb? Det känns även rätt vrickat att jag får pengar för det. Sveas Britas är så bra, så väldigt bra.
Jag har en hel skrälldus med fjärilar i magen och det sjunger i hjärtat.
Jag har badat och gjort sånt som gör att sommaren känns på riktigt nu.

Att tänka på höst och framtidsplaner ger mig panik så det skjuter vi på, just nu trivs jag väldigt bra som det är, nu i sommartid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar