torsdag 5 juli 2012

JÔBBE

God morgon.
Jag sitter och dricker hallon-te och tittar på Nyhetsmorgon. En bra start på dagen så att säga.
Alldeles strax ska jag sätta upp håret i den traditionsenliga jobba-frisyren, klä på mig jobbar-kläderna och trampa iväg på cykeln till just: jobbet. Om någon trevlig är ledig och inte har något för sig tycker jag att man ska pallra sig till Stenegård och äta eller fika på Sveas Britas. Om du är otrevlig behöver du inte komma. Ikväll är det även sista Peter Pan-teaterfikat med tanke på att det är den sista föreställningen. Jag hörde att det va slutsålt så grattis till er som hann få biljetter!
Imorgon är det fredag. Helg tänker förmodligen många men jag laddar upp inför en jobbarhelg där både Jerry Williams och bröllop står på schemat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar