tisdag 3 juli 2012

PETER PAN

Jag och min allra käraste vän Anna va alltså på Peter Pan. Vi har byggt upp förväntningar sen i vintras så tänk vår lycka när dessa höga förväntningar överträffades! Piraterna, de förlorade barnen, älvorna, musikerna, Peter Pan och Wendy. Dom va så duktiga.
En av mina drömmar är att få vara med i en riktig teaterproduktion och att få spela på vackra Träteatern. Det som jag tycker är det finaste med teater (förutom att nå fram till publiken såklart) är ensemblen, hur man blir en grupp och hur nära man kommer varandra. Det är speciellt.
Låter sådär störigt flummigt men det är faktiskt väldigt sant.

Hur som haver va "Peter Pan- Ett vidunderligt äventyr" otroligt bra och jag skulle kunna se den flera gånger till. Dom spelar även imorgon onsdag och sista föreställningen på torsdag. SE DEN FÖR FANKEN!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar